Veelgestelde vragen

Bestellen

1 Hoe plaats ik een bestelling?
Zodra u uw keuze heeft gemaakt uit onze kerstpakketten in de webshop, is het heel eenvoudig om via onze website het kerstpakket te bestellen. Door het aantal gewenste pakketten in te vullen en vervolgens op ‘in winkelmandje’  te klikken, krijgt u een scherm waarin u het aantal kunt controleren of aan kunt passen. Vervolgens klikt u op ‘bestelling afronden’. Alle adresgegevens worden gevraagd en vervolgens kiest u een betaalmethode.  U klikt vervolgens op ‘naar controle pagina’ om al uw gegevens en uw bestelling te controleren. Door op ‘bestelling afronden’  te klikken kunt u uw betaalkeuze verwerken. Na betaling is uw bestelling geplaatst en ontvangt u direct een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. 
2 Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, het is ook mogelijk om uw bestelling telefonisch aan ons door te geven. U kunt op werkdagen van 9.00u tot 17.00u contact met ons opnemen via telefoonnummer 026-3195484. Onze medewerkers helpen u graag met het noteren en verwerken van uw bestelling.
3 Wat is de uiterste besteldatum?
De uiterste besteldatum van 2016 is nog niet bekend.
4 Wat is de minimale besteleenheid?
Er geldt een minimale bestelhoeveelheid van 1 kerstpakket per order, maar bepaalde pakketten vormen hier een uitzondering op. Dit staat bij het pakket aangegeven.
5 Heb ik een Makro-pas nodig?
U heeft geen Makro-pas nodig als u een bestelling plaatst op de website van Makro Kerstpakketten. Ook voor een afspraak bij onze showroom heeft u geen Makro-pas nodig. Wilt u via de winkel van Makro of via de website van Makro.nl uw kerstpakketten kopen dan heeft u wel een  Makro-pas nodig. Een Makro pas kunt u aanvragen via de website van Makro. Klik hier om direct een pas aan te vragen.
6 Kan ik als particulier bestellen?
Ja, u kunt als particulier gewoon bestellen op de website van Makrokerstpakketten.nl
7 Ik wil minder dan 10 pakketten bestellen. Waar kan ik terecht?
U kunt daarvoor gewoon een bestelling plaatsen bij Makrokerstpakketten.nl. De meeste kerstpakketten kunt u vanaf 1 kerstpakket per order bestellen. Sommige pakketten vormen hier een uitzondering op. Dit staat aangegeven bij het desbetreffende kerstpakket.
8 Kan ik ook pakketten reserveren?
Nee, het is helaas niet mogelijk om pakketten te reserveren.
9 Het pakket dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wordt de voorraad nog aangevuld?
Indien een pakket is uitverkocht wordt de voorraad niet meer aangevuld. Wij proberen wel altijd een vergelijkbaar alternatief pakket op onze website te zetten zodra een pakket uitverkocht is. Indien u op het uitverkochte pakket klikt dan worden hier altijd gerelateerde (vergelijkbare) pakketten bij getoond.
10 Ik heb al besteld, maar ik wil nog extra pakketten bestellen. Kan dat?
Het is uiteraard altijd mogelijk om een extra bestelling via onze website te plaatsen. U kunt bij een extra bestelling ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen dan kijken of het mogelijk is om uw lopende bestelling aan te passen naar de nieuwe aantallen. 
11 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit is afhankelijk van de tijd die tussen de gewenste afleverdatum en het doorgeven van de wijzigingen zit. Wilt u uw bestelling wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om dit mogelijk te maken
12 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Nee, het is niet mogelijk om een definitief geplaatste bestelling te annuleren.
13 Hoe weet ik of mijn bestelling goed geplaatst is?
Na het definitief plaatsten van uw bestelling, ontvangt u altijd per e-mail  een orderbevestiging. Met deze orderbevestiging kunt u controleren of u uw bestelling goed heeft geplaatst. 
14 Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt na het definitief plaatsen van uw bestelling altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. De orderbevestiging wordt binnen 24u naar u gemaild.  Op deze orderbevestiging staat o.a. uw pakketkeuze, de aantallen, de kosten en de afleveradressen. Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. 
15 Kan ik ook een offerte aanvragen?
Ja, u kunt indien u geen pakket kunt vinden dat u aanspreekt altijd een offerte aanvragen. Voor het aanvragen van een offerte bent u voornemens om minimaal 50 pakketten af te nemen. U kunt hiervoor gebruik maken van ons offerteformulier (klik hier voor het formulier). U ontvangt binnen maximaal 2 werkdagen een offerte.
16 Kan ik een combinatie van verschillende pakketten bestellen?
U kunt uit het gehele assortiment een keuze maken, u bepaalt zelf hoeveel u van elk pakket besteld.

Makro Kerstpakketten Nieuwsbrief

Ontvang:
  • Als eerste de beste aanbiedingen!
  • Het laatste kerstpakketten nieuws

Makro Kerstpakketten

Uw winkelmandje bewaren? Ontvang een e-mail, dan kunt u de bestelling op een later moment afronden.