Vragen?

Vragen?

Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Bestellen

1 Hoe plaats ik een bestelling?
Zodra u uw keuze heeft gemaakt uit de kerstpakketten in de webshop, is het heel eenvoudig om via onze website een pakket naar keuze te bestellen. Selecteer het gewenste aantal die u wilt bestellen. Klik vervolgens op 'bestel nu'.

Vervolgens krijgt u een scherm waarin u het aantal kunt controleren en eventueel aan kunt passen. Vervolgens klikt u op ‘bestelling afronden’. Alle adresgegevens worden gevraagd en vervolgens kiest u een betaalmethode.  U klikt vervolgens op ‘naar controle pagina’ om al uw gegevens en uw bestelling te controleren. Door op ‘bestelling afronden’  te klikken kunt u uw betaalkeuze verwerken. Na betaling is uw bestelling geplaatst en ontvangt u direct een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.
2 Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, het is ook mogelijk om uw bestelling telefonisch aan ons door te geven. U kunt op werkdagen van 9.00u tot 17.00u contact met ons opnemen via telefoonnummer 0900-222 0090. Onze medewerkers helpen u graag met het noteren en verwerken van uw bestelling.
3 Wat is de uiterste besteldatum?
De uiterste besteldatum is 18 december 2023. Wij adviseren u om de bestelling enkele dagen voordat u uw pakket gaat uitdelen te laten binnenkomen.

4 Wat is de minimale besteleenheid?
Er geldt een minimale bestelhoeveelheid van 1 kerstpakket per order, maar bepaalde pakketten vormen hier een uitzondering op. Dit staat bij het pakket aangegeven.
5 Heb ik een Makro-pas nodig?
U heeft geen Makro-pas nodig als u een bestelling plaatst op de website van Makro Kerstpakketten. Ook voor een afspraak bij onze showroom heeft u geen Makro-pas nodig. Wilt u via de winkel van Makro of via de website van Makro.nl uw kerstpakketten kopen dan heeft u wel een  Makro-pas nodig. Een Makro pas kunt u aanvragen via de website van Makro. Klik hier om direct een pas aan te vragen.
6 Kan ik als particulier bestellen?
Ja, u kunt als particulier gewoon bestellen op de website van Makrokerstpakketten.nl. Bekijk al onze kerstpakketten voor particulieren.
7 Ik wil minder dan 10 pakketten bestellen. Waar kan ik terecht?
U kunt daarvoor gewoon een bestelling plaatsen bij Makrokerstpakketten.nl. De meeste kerstpakketten kunt u vanaf 1 kerstpakket per order bestellen. Sommige pakketten vormen hier een uitzondering op. Dit staat aangegeven bij het desbetreffende kerstpakket.
8 Kan ik ook pakketten reserveren?
Nee, het is helaas niet mogelijk om pakketten te reserveren.
9 Het pakket dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wordt de voorraad nog aangevuld?
Indien een pakket is uitverkocht wordt de voorraad niet meer aangevuld. Wij proberen wel altijd een vergelijkbaar alternatief pakket op onze website te zetten zodra een pakket uitverkocht is. Indien u op het uitverkochte pakket klikt dan worden hier altijd gerelateerde (vergelijkbare) pakketten bij getoond.
10 Ik heb al besteld, maar ik wil nog extra pakketten bestellen. Kan dat?
Het is niet mogelijk om de aantallen van een lopende order aan te passen. U kunt wel een extra bestelling plaatsen om alsnog het juiste aantal pakketten te ontvangen. 
11 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit is afhankelijk van de tijd die tussen de gewenste afleverdatum en het doorgeven van de wijzigingen zit. Wilt u uw bestelling wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om dit mogelijk te maken
12 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Annuleren is mogelijk, dit moet minimaal 2 werkdagen van te voren worden aangegeven. 
13 Hoe weet ik of mijn bestelling goed geplaatst is?
Na het definitief plaatsten van uw bestelling, ontvangt u altijd per e-mail  een orderbevestiging. Met deze orderbevestiging kunt u controleren of u uw bestelling goed heeft geplaatst. 
14 Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt na het definitief plaatsen van uw bestelling altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. De orderbevestiging wordt binnen 24u naar u gemaild.  Op deze orderbevestiging staat o.a. uw pakketkeuze, de aantallen, de kosten en de afleveradressen. Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. 
15 Kan ik ook een offerte aanvragen?
Ja, u kunt indien u geen pakket kunt vinden dat u aanspreekt altijd een offerte aanvragen. Voor het aanvragen van een offerte bent u voornemens om minimaal 50 pakketten af te nemen. U kunt hiervoor gebruik maken van ons offerteformulier (klik hier voor het formulier). U ontvangt binnen maximaal 2 werkdagen een offerte. De mogelijkheid tot het aanvragen van een offerte kan tot 15 november.
16 Kan ik een combinatie van verschillende pakketten bestellen?
U kunt uit het gehele assortiment een keuze maken, u bepaalt zelf hoeveel u van elk pakket besteld.
17 Waarom wordt er een kredietcheck gedaan?
Op al onze bestellingen op factuur voeren wij een kredietcheck uit. Dit doen wij om er zeker van te zijn dat uw bedrijf aan de betaalverplichtingen kan voldoen. Ook gaan wij na of het afleveradres overeenkomt met het geregistreerde adres.
18 Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?
Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw, tenzij anders vermeld.