Veelgestelde vragen

Bestellen

1 Hoe plaats ik een bestelling?
Zodra je je keuze hebt gemaakt uit onze kerstpakketten in de webshop, is het heel eenvoudig om via onze website het kerstpakket te bestellen. Vul het aantal gewenste pakketten in en klik vervolgens op ‘in winkelmand’. Indien je alle pakketten hebt togevoegd aan je winkelmand, klik je op je winkelmand rechtsboven. Nu krijg je een scherm waarin je het aantal kunt controleren of aan kunt passen. Vervolgens klik je op ‘bestelling afronden’. Alle adresgegevens worden gevraagd en vervolgens kies je een betaalmethode.  Je klikt vervolgens op ‘naar controle pagina’ om al je gegevens en je bestelling te controleren. Door op ‘bestelling afronden’  te klikken kun je de betaalkeuze verwerken. Na betaling is je bestelling geplaatst en ontvang je direct een e-mail met de bevestiging van je bestelling. 
2 Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, het is ook mogelijk om je bestelling telefonisch aan ons door te geven. Je kunt op werkdagen van 9.00u tot 17.00u contact met ons opnemen via telefoonnummer 026-383 68 90. Onze medewerkers helpen je graag met het noteren en verwerken van je bestelling.
3 Wat is de uiterste besteldatum?
De uiterste besteldatum is 21 december 2022  met een leverdatum voor de Kerstdagen. Uiteraard kun je ook na deze datum nog steeds je bestelling plaatsen, maar levering zal dan niet meer voor de Kerstdagen plaatsvinden.
4 Wat is de minimale besteleenheid?
Er geldt over het algemeen geen minimale bestelhoeveelheid. Alleen de kerstpakketten 7,8,10,13,14,20,22,23,24,59 en 64 hebben een minimale besteleenheid van 6 stuks. 
5 Heb ik een Makro-pas nodig?
Je hebt geen Makro-pas nodig als je een bestelling plaatst op de website van Makro Kerstpakketten. Ook voor een afspraak bij onze showroom heb je geen Makro-pas nodig. Wil je via de winkel van Makro of via de website van Makro.nl je kerstpakketten kopen dan heb je wel een  Makro-pas nodig. Een Makro pas kun je aanvragen via de website van Makro. Klik hier om direct een pas aan te vragen.
6 Kan ik als particulier bestellen?
Ja, je kunt als particulier gewoon een bestelling plaatsen op de website van MakroKerstpakketten.nl. 
7 Kan ik ook pakketten reserveren?
Nee, het is helaas niet mogelijk om pakketten te reserveren.
8 Het pakket dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wordt de voorraad nog aangevuld?
Indien een pakket is uitverkocht wordt de voorraad niet meer aangevuld. Wij proberen wel altijd een vergelijkbaar alternatief pakket op onze website te zetten zodra een pakket uitverkocht is. 
9 Ik heb al besteld, maar ik wil nog extra pakketten bestellen. Kan dat?
Het is uiteraard altijd mogelijk om een extra bestelling via onze website te plaatsen. Je kunt bij een extra bestelling ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen dan kijken of het mogelijk is om je lopende bestelling aan te passen naar de nieuwe aantallen.
10 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit is afhankelijk van de tijd die tussen de gewenste afleverdatum en het doorgeven van de wijzigingen zit. Wil je de bestelling wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om dit mogelijk te maken
11 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Nee, het is niet mogelijk om een definitief geplaatste bestelling te annuleren.
12 Hoe weet ik of mijn bestelling goed geplaatst is?
Na het definitief plaatsten van je bestelling, ontvang je altijd per e-mail  een orderbevestiging. Met deze orderbevestiging kun je controleren of je jouw bestelling goed hebt geplaatst. 
13 Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Je ontvangt na het definitief plaatsen van jouw bestelling altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. De orderbevestiging wordt binnen 24u naar je gemaild.  Op deze orderbevestiging staat o.a. uw pakketkeuze, de aantallen, de kosten en de afleveradressen. Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. 
14 Kan ik ook een offerte aanvragen?
Ja, je kunt indien je geen pakket kunt vinden dat je aanspreekt altijd een offerte aanvragen. Voor het aanvragen van een offerte ben je voornemens om minimaal 50 pakketten af te nemen. Je kunt hiervoor contact opnemen met een van onze showrooms. Helaas is het voor 2022 niet meer mogelijk om Kerstpakket op maat aan te vragen.
15 Kan ik een combinatie van verschillende pakketten bestellen?
Ja, dat kan zeker. De verschillende kerstpakketten zijn te combineren.