Veelgestelde vragen

Betalen

1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Op de bestelpagina kun je kiezen uit diverse betaalmethodes (Ideal, creditcard of op factuur). Bij betaling met iDeal is je betaling direct verwerkt en wordt je bestelling direct in gang gezet. Bij betaling op factuur dien je het factuurbedrag binnen de gestelde betalingstermijn zelf over te boeken. Te late betaling vertraagt de levering en schort de levering op. Bij alle betaalmethoden ontvang je na je bestelling een bevestiging en factuur per email.
2 Wanneer moet ik betalen?
Indien je tijdens het bestellen op de website kiest voor de betaalmethode iDeal of creditcard dan dien je de betaling tijdens het bestellen direct te verwerken. Indien je kiest voor een betaling op factuur dan ontvang je van ons per e-mail een factuur. De factuur dient minimaal 2 weken voor levering kerstpakketten betaald te zijn. 
3 Kan ik in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.
4 Is het mogelijk om de factuur te splitsen?
Nee, het is niet mogelijk om de factuur te splitsen.
5 Hoe ontvang ik mijn factuur?
Ongeacht je keuze van betaling wordt jouw factuur per e-mail naar het door jou opgegeven e-mail adres verzonden.
6 Wat als ik te laat ben met betalen?
Indien je betaling later bij ons binnen is dan de gestelde betalingstermijn dan kunnen wij de gewenste leverdatum niet garanderen.