Advies op maat

Advies op maat

Bedrijven > 1000 medewerkers

Werk je bij een organisatie met meer dan 1000 medewerkers en ben jij verantwoordelijk voor het aanschaffen van het kerstcadeau? Super leuk, maar ook een behoorlijke klus. Waar moet je allemaal aan denken en hoe werkt het precies? Op deze pagina lees je het allemaal.

Veiligheid

Om de afspraken met onze adviseurs veilig plaats te laten vinden, hebben wij een speciaal Corona-protocol opgesteld. Dit protocol zal met je gedeeld worden voordat de afspraak plaatsvindt. Op die manier houden we het veilig en verantwoord.

Maak een afspraak met onze accountmanagers

Contact

Benieuwd hoe we je kunnen helpen? We helpen je graag voor advies op maat. Vul hieronder je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Voordelen van een afspraak met onze adviseurs:

✔ Adviseurs die luisteren naar je wensen.
✔ Een passend en creatief voorstel op basis van de laatste trends.
✔ Indien gewenst passend bij huisstijl of thema.
✔ Keuze uit zowel kerstpakketten, online keuze cadeau of kerstmarkt.
✔ Flexibel in onze dienstverlening voor een oplossing op maat
✔ Ruim 50 jaar ervaring.

 

  • Aanhef
  • Bekijk ons Privacy Statement en lees meer over ons Cookiebeleid.
  • Maximaal 1000 tekens

Onze werkwijze, stap voor stap

  • 1. Kennismaking

    We beginnen natuurlijk met een kennismaking. Hiervoor komen we graag bij je langs of plannen we een video-afspraak in. Een afspraak een in onze showrooms is ook mogelijk.

  • 2. Wensen

    Tijdens het gesprek bespreken we samen de wensen vanuit de organisatie en welk soort product hierbij het beste past. Hierbij gebruiken we onze jarenlange ervaring en inzichten uit onderzoeken.

  • 3. Op maat

    Vanuit het gekozen geschenk kijken we hoe we dit op maat kunnen maken zodat het past bij jouw organisatie. We kijken naar thema's waar we op aan kunnen haken maar bijvoorbeeld ook naar personalisatie mogelijkheden.

  • 4. Voorstel

    Op basis van deze input maken onze accountmanagers samen met de binnendienst een creatief voorstel. Waar mogelijk ondersteund door beeldmateriaal of de echte producten, zodat je precies weet wat je gaat krijgen.

  • 5. Implementatieplan

    Gaan we met elkaar verder? Fijn! Dan gaan we meteen voor je aan de slag. In een implementatieplan bepalen we de concrete planning met milestones en de contactpersonen binnen jouw en onze organisatie.

  • 6. Transportplan

    Natuurlijk moeten de cadeaus op het juiste moment op de juiste plek zijn. Hiervoor maken wij een plan en betrekken onze eigen accountmanager van PostNL hierbij, zodat alle afspraken rondom transport duidelijk zijn.

  • 7. Adressen

    Wil je de cadeaus op verschillende vestigingen of huis aan huis laten bezorgen? Dan dient er een adressenbestand te komen. Hiervoor hebben wij handige templates die je op weg helpen. Natuurlijk gaat alles 100% volgens de AVG regels.

  • 8. Uitlevering

    De dag van uitlevering! Tijdens deze dag volgen wij de Track&Trace en zitten er bovenop dat alles volgens afspraak gaat.

Onze klanten vertellen

Universiteit Twente

Een belangrijke factor vanuit de directie voor het kerstgeschenk dit jaar was een grote keuzevrijheid bieden aan onze medewerkers. Daarom kozen wij voor het Online Keuze Cadeau! Door het uitgebreide assortiment met onder andere cadeaubonnen, verschillende geschenken en donaties aan goede doelen is er voor ieder wat wils. De compleet gepersonaliseerde kaart paste perfect bij onze organisatie en huisstijl. Ook worden we al meerdere jaren op rij weer verrast door het feit dat alles goed geregeld is door Makro Kerstpakketten. We werken al enige tijd samen, wat zorgt voor korte lijntjes en wederzijds begrip.

Bert Kloppers - Inkoper

Reym B.V.

Sinds jaar en dag is Reym B.V. al klant bij Makro Kerstpakketten. Vanwege de aard van ons bedrijf en onze medewerkers kiezen wij ieder jaar voor een kerstpakket op maat. Hiermee willen wij onze medewerkers bedanken en waarderen voor hun inzet en vakmanschap van het afgelopen jaar. En het heeft effect: ons kerstpakket viel bij onze medewerkers in de smaak! De service van Makro Kerstpakketten hebben wij als positief en adequaat ervaren. Vanwege de jarenlange samenwerking kent onze adviseur ons goed én kan ze zich een goed beeld vormen van wat onze wensen zijn. Een mooie basis voor volgend jaar!

Henk Strijbos - Communicatie & PR Manager

DSV

Wij hebben ervoor gekozen om op verschillende momenten onze medewerkers te waarderen met geschenken. Een verjaardagscadeau en een geschenk voor Sint, Kerst en Pasen zorgden ervoor dat de medewerkers van DSV zich gewaardeerd voelden. Wij merken dat medewerkers het waarderen dat zij op verschillende momenten cadeaus krijgen. Onze voorkeur gaat uit naar mooie non-food items, aangevuld met food producten. Makro Kerstpakketten heeft ons een mooi gevuld pakket aan cadeaus kunnen aanbieden. Het contact met onze adviseur hebben wij als erg prettig ervaren en ook de begeleiding en ondersteuning .

Kerstin Schill - HR Support Assistent