Advies op maat

Bedrijven > 1000 medewerkers

Werk je bij een organisatie met meer dan 1000 medewerkers en ben jij verantwoordelijk voor het aanschaffen van het kerstcadeau? Super leuk, maar ook een behoorlijke klus. Waar moet je allemaal aan denken en hoe werkt het precies? Op deze pagina lees je het allemaal.

Advies op maat

Ons team van accountmanagers helpt je graag bij het uitkiezen van je eindejaarsgeschenk. Er komt veel kijken bij het goed organiseren van een eindejaargeschenk voor zoveel medewerkers! Maak dus gebruik van de kennis van onze accountmanagers.



Kennis en ervaring

Onze accountmanagers hebben jarenlange ervaring in het ontwikkelen van maatwerk geschenken die ècht passen bij je organisatie. Zij worden ondersteund door een binnendienst-team die uitblinken in creativiteit. Lees hier hoe we je verder kunnen helpen.

Onze werkwijze, stap voor stap

  • 1. Kennismaking

    We beginnen natuurlijk met een kennismaking. Hiervoor komen we graag bij je langs of ontvangen we je in een showroom in de buurt.

  • 2. Wensen

    Tijdens het gesprek bekijken we samen naar wat de wensen vanuit de organisatie zijn en welk soort product hierbij het beste past. Hierbij gebruiken we onze jarenlange ervaring en inzichten uit onderzoeken. Die inzichten vertellen bijvoorbeeld welk soort geschenk het beste past bij jouw collega's of branche.

  • 3. Op maat

    Vanuit het gekozen product, of dat nu een kerstpakket of online keuze cadeau is, kijken we hoe we dit op maat kunnen maken zodat het past bij jouw organisatie. We kijken naar thema's waar we op aan kunnen haken maar bijvoorbeeld ook naar personalisatie mogelijkheden.

  • 4. Voorstel

    Op basis van al deze input maken onze accountmanagers samen met de binnendienst een creatief voorstel. Waar mogelijk ondersteund door beeldmateriaal of de echte producten, zodat je precies weet wat je gaat krijgen. In het voorstel staat ook al een eerste globale planning.

  • 5. Implementatieplan

    Gaan we met elkaar verder? Fijn! Dan gaan we meteen voor je aan de slag. In een implementatieplan bepalen we de concrete planning met milestones en verantwoordelijke personen binnen jouw en onze organisatie. Wij bewaken de milestones en houden iedereen aangehaakt en up-to-date.

  • 6. Transportplan

    De volgende stap is het transportplan. De cadeaus moeten immers op het juiste moment op de juiste plek zijn. Hiervoor maken wij een plan en betrekken onze eigen accountmanager van PostNL hierbij. Alle afspraken rondom transport maken wij hiermee duidelijk en transparant.

  • 7. Adressen

    Wil je de cadeaus op verschillende vestigingen of huis aan huis laten bezorgen? Dan dient er een adressenbestand te komen. Hiervoor hebben wij handige templates die je op weg helpen. Natuurlijk gaat alles 100% volgens de AVG regels. Zodra de adressen binnen zijn ontzorgen wij je door de adressen te ontdubbelen en een controle op juistheid van de adressen te doen.

  • 8. Uitlevering

    De dag van uitlevering! Tijdens deze dag volgen wij de Track&Trace en zitten er bovenop dat alles volgens afspraak gaat.

Meteen aan de slag of wil je meer informatie?

Neem contact op

Onze MVO activiteiten

Lees verder

Onze klanten vertellen

Universiteit Twente

Een belangrijke factor vanuit de directie voor het kerstgeschenk dit jaar was een grote keuzevrijheid bieden aan onze medewerkers. Daarom kozen wij voor het Online Keuze Cadeau! Door het uitgebreide assortiment met onder andere cadeaubonnen, verschillende geschenken en donaties aan goede doelen is er voor ieder wat wils. De compleet gepersonaliseerde kaart paste perfect bij onze organisatie en huisstijl. Ook worden we al meerdere jaren op rij weer verrast door het feit dat alles goed geregeld is door Makro Kerstpakketten. We werken al enige tijd samen, wat zorgt voor korte lijntjes en wederzijds begrip.

Bert Kloppers - Inkoper

Reym B.V.

Sinds jaar en dag is Reym B.V. al klant bij Makro Kerstpakketten. Vanwege de aard van ons bedrijf en onze medewerkers kiezen wij ieder jaar voor een kerstpakket op maat. Hiermee willen wij onze medewerkers bedanken en waarderen voor hun inzet en vakmanschap van het afgelopen jaar. En het heeft effect: ons kerstpakket viel bij onze medewerkers in de smaak! De service van Makro Kerstpakketten hebben wij als positief en adequaat ervaren. Vanwege de jarenlange samenwerking kent onze adviseur ons goed én kan ze zich een goed beeld vormen van wat onze wensen zijn. Een mooie basis voor volgend jaar!

Henk Strijbos - Communicatie & PR Manager

DSV

Wij hebben ervoor gekozen om op verschillende momenten onze medewerkers te waarderen met geschenken. Een verjaardagscadeau en een geschenk voor Sint, Kerst en Pasen zorgden ervoor dat de medewerkers van DSV zich gewaardeerd voelden. Wij merken dat medewerkers het waarderen dat zij op verschillende momenten cadeaus krijgen. Onze voorkeur gaat uit naar mooie non-food items, aangevuld met food producten. Makro Kerstpakketten heeft ons een mooi gevuld pakket aan cadeaus kunnen aanbieden. Het contact met onze adviseur hebben wij als erg prettig ervaren en ook de begeleiding en ondersteuning .

Kerstin Schill - HR Support Assistent

Contact

Benieuwd hoe we je kunnen helpen? We helpen je graag voor advies op maat. Vul hiernaast je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Onze voordelen

  • Adviseurs die luisteren naar je wensen.
  • Een passend en creatief voorstel op basis van de laatste trends.
  • Indien gewenst passend bij huisstijl of thema.
  • Keuze uit zowel kerstpakketten, online keuze cadeau of kerstmarkt.
  • Door onze extra modules de mogelijkheid om van het uitreiken van het kerstgeschenk echt een feestje te maken.
  • Flexibel in onze dienstverlening voor een oplossing op maat
  • Ruim 50 jaar ervaring.

Neem contact op voor advies op maat

  • Aanhef
  • Bekijk ons Privacy Statement en lees meer over ons Cookiebeleid.
  • Maximaal 1000 tekens

Makro Kerstpakketten

Uw winkelmandje bewaren? Ontvang een e-mail, dan kunt u de bestelling op een later moment afronden.