menu
Onze kerstpakketten
Zoeken
0
Winkelwagen
0
pakketten
Home
Onze kerstpakketten
Ga naar Onze kerstpakketten
Kies uw budget
Kerstpakketten tot € 20
Kerstpakketten van € 20 tot € 40
Kerstpakketten van € 40 tot € 60
Kerstpakketten vanaf € 60
Kies uw thema
Bier
Hollands
Traditioneel
Bijzonder
Koken
Voor mannen
Dranken
Leuk
Voor vrouwen
Duurzaam
Ontspanning
Wijn
Eten
Origineel
XL/Groot
Italiaans
Oud & Nieuw
Alle kerstpakketten
Afspraak maken
Nieuwsbrief
De grootste van Nederland
Meer dan 50.000 tevreden klanten
Kies zelf je bezorgmoment
terug
Home
Klantenservice
Veelgestelde vragen
Overige vragen
Terug naar Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Overige vragen
1
Kan ik via de website een offerte aanvragen?
Nee, op dit moment is dat niet mogelijk. Indien je meer dan 50 pakketten wil bestellen, dan kun je een aanvraag doen via het contactformulier. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons.
2
Kan ik via de website een afspraak maken bij een showroom?
Ja, dat kan. Indien je meer dan 50 pakketten wil bestellen, dan kun je via het afspraken formulier een afspraak in plannen. Je kiest zelf een geschikte datum en tijd. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail van de gemaakte afspraak. Klik
hier
om een afspraak in te plannen.
3
Kan ik via de website de brochure aanvragen?
Ja, dat kan. Je kunt de brochure aanvragen via het contactformulier. Uiteraard kun je ook de brochure online bekijken. klik
hier
om de brochure online te bekijken.
4
Kan ik mijn pakket ook zelf samenstellen?
Ja, dat kan. Je kunt vanaf 50 stuks jouw pakket zelf samenstellen in een van onze showrooms. Hiervoor kun je een afspraak maken via ons afsprakenformulier.
5
Kan ik een product uit een webshoppakket laten halen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
6
Kan ik een product toevoegen aan een webshoppakket?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een extra product toe te voegen aan de pakketten op de website.
7
Kan ik een wenskaart toevoegen aan een pakket?
Ja, dat is mogelijk. Hier zitten wel extra kosten aan verbonden. Indien je een wenskaart wilt toevoegen aan een pakket, neem dan contact met ons op.
8
Hoe zit het met garantie?
Wij geven 100% tevredenheidsgarantie. Indien een artikel uit een kerstpakket defect of beschadigd is dan zullen wij dit zo spoedig mogelijk en kosteloos vervangen.
9
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Indien je onverhoopt toch een klacht hebt dan kun je terecht bij onze afdeling klantenservice. Je kunt je klacht telefonisch aan ons doorgeven of via het contactformulier. Wij streven er naar om je klacht binnen 2 werkdagen beantwoord te hebben.
10
Welke verpakking heeft mijn kerstpakket?
Ieder pakket wordt verpakt in een stijlvolle designdoos, bestaande uit 100% recyclebaar golfkarton. De grotere dozen hebben handvatten voor extra comfort en draagkracht. Uitzonderingen op de doosverpakking staat expliciet vermeld bij het pakket, bijvoorbeeld een verpakking in een trendy bloempot, een stoere cooltas of een stevige houten kist.
11
Is Makro Kerstpakketten actief op het gebied van MVO?
Bij het samenstellen van ons assortiment houden we rekening met mens en milieu. We vinden het belangrijk dat onze leveranciers dat ook doen. Zo bieden we steeds meer producten aan die op duurzame en eerlijke wijze zijn geproduceerd. Een deel van ons assortiment wordt gemaakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Wij hebben in ons MVO beleid 3 focuspunten benoemd: Sociaal ondernemen, verantwoorde producten en verpakkingen en plastic.
12
Kan het Kanjerlot van de Postcode Loterij en Center Parcs cadeaubon uit de pakketten worden gelaten?
Ja dit is mogelijk. De kosten bedragen €0.95 per pakket. Wij vragen je hierover telefonisch contact met ons op te nemen.
Naar boven