Veelgestelde vragen

Bezorgen

1 Wat zijn de verzendkosten?
Per afleveradres berekenen wij de volgende verzendkosten:
  • bij bestellingen tot € 100 zijn de verzendkosten € 17,50
  • bij bestellingen tussen de € 100 - € 300 zijn de verzendkosten € 39,95
  • bij bestellingen tussen de € 300 - € 750 zijn de verzendkosten € 45
  • vanaf € 750 verzenden wij de bestelling naar 1 adres gratis,
  • bij ieder additioneel adres zijn de verzendkosten afhankelijk van het  aantal pakketten.
2 Hoe worden de pakketten aangeleverd?
De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld  en voorzien van een duidelijke pakbon. De pakketten worden op de begane grond afgeleverd tot over de eerste drempel.
3 Kan ik kiezen voor meerdere afleveradressen?
Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces op de website kun je meerdere afleveradressen invullen. Per aflever adres wordt een toeslag aan verzendkosten in rekening gebracht.
4 Wat is het maximaal aantal afleveradressen?
U kunt maximaal 3 verschillende afleveradressen via onze website opgeven. Heb je meer afleveradressen? Plaats verschillende bestelligen op de website of neem dan contact met ons op. 
5 Kan ik na mijn bestelling mijn afleveradressen nog wijzigen?
Dit is afhankelijk van de tijd die tussen de gewenste afleverdatum en het doorgeven van de wijzigingen zit. Wilt u uw afleveradres wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om dit mogelijk te maken.
6 Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven datum bezorgd?
Wij zullen onze uiterste best doen om pakketten aan te leveren op de aangegeven datum. Maar door weer en verkeersomstandigheden kunnen wij dit niet 100% garanderen.
7 Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij de Makro?
Nee, het is niet mogelijk om een bestelling via de website af te halen bij een Makro-vestiging.
8 Hoe laat kan ik de levering verwachten?
Je bestelling zal op werkdagen worden geleverd tussen 08:00u en 18:00u. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijd of dagdeel aan te geven.
9 Wat is de levertijd na het plaatsen van mijn bestelling?
De levertijd bedraagt minimaal 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling.
10 Wat is de uiterste leverdatum?
Voor gegarandeerde levering voor Kerst is de uiterste besteldatum 21-12. Na deze datum is het wel mogelijk kerstpakketten te bestellen. Levering zal dan niet meer voor de kerstdagen plaatsvinden. Wij adviseren je om jouw bestelling enkele dagen voordat je jouw pakket gaat uitdelen te laten binnenkomen.
11 Wie is de transporteur van de door mij bestelde pakketten?
Al onze pakketten worden bezorgd door DHL
12 Kan ik mijn levering via een track & trace nummer volgen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je levering via een track & trace nummer te volgen. 
13 Kan ik de pakketten ook op huisadressen laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Hier zitten wel extra kosten aan verbonden. Indien je jouw bestelling op huisadressen bezorgd wilt hebben, neem dan contact met ons op.
14 Wat gebeurt er als mijn bestelling niet op tijd geleverd wordt?
Wij proberen je bestelling altijd op tijd te leveren, maar door omstandigheden (zoals weer en verkeer) kan dit anders verlopen. Wij zullen je hier tijdig van op de hoogte brengen en je bestelling alsnog zo spoedig mogelijk leveren.