Vragen?

Vragen?

Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Bezorgen

1 Wat zijn de verzendkosten?
Hoeveel verzendkosten wij in rekening brengen, is afhankelijk van de omvang van uw bestelling. Zie onderstaand overzicht om te bepalen welke verzendkosten van toepassing zijn op uw bestelling (bedragen zijn excl. BTW): 
 
  • Bij bestellingen tot € 750 euro zijn de verzendkosten € 9,95 
  • Vanaf € 750 verzenden wij uw bestelling naar 1 adres gratis, bij ieder additioneel adres kunnen wij afhankelijk van het aantal pakketten verzendkosten in rekening brengen.

2 Hoe worden de pakketten aangeleverd?
De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld  en voorzien van een duidelijke pakbon. De pakketten worden op de begane grond afgeleverd tot over de eerste drempel.
3 Kan ik kiezen voor meerdere afleveradressen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces op de website kunt u meerdere afleveradressen invullen. Per afleveradres worden de verzendkosten berekend op basis van de omvang van de bestelling. 
4 Wat is het maximaal aantal afleveradressen?
U kunt maximaal 3 verschillende afleveradressen via onze website opgeven. Heeft u meer afleveradressen? Neem dan contact met ons op.
5 Kan ik na mijn bestelling mijn afleveradressen nog wijzigen?
Dit is afhankelijk van de tijd die tussen de gewenste afleverdatum en het doorgeven van de wijzigingen zit. Wilt u uw afleveradres wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om dit mogelijk te maken.
6 Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven datum bezorgd?
Wij zullen onze uiterste best doen om pakketten aan te leveren op de door u aangegeven datum. Maar door weer en verkeersomstandigheden kunnen wij dit niet 100% garanderen.
7 Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij de Makro?
Nee, het is niet mogelijk om een bestelling via de website af te halen bij een Makro-vestiging.
8 Hoe laat kan ik de levering verwachten?
Uw bestelling zal op werkdagen worden geleverd tussen 08:00u en 18:00u. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijd of dagdeel aan te geven.
9 Wat is de levertijd na het plaatsen van mijn bestelling?
De levertijd bedraagt minimaal 4 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling.
10 Wat is de uiterste leverdatum?
De uiterste leverdatum is 18 december 2023. Wij adviseren u om uw bestelling enkele dagen voordat u uw pakket gaat uitdelen te laten binnenkomen.
11 Wie is de transporteur van de door mij bestelde pakketten?
Al onze pakketten worden bezorgd door DHL
12 Kan ik mijn levering via een track & trace nummer volgen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om uw levering via een track & trace nummer te volgen. 
13 Kan ik de pakketten ook op huisadressen laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk tot 1 december. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden. Indien u uw bestelling op huisadressen bezorgd wilt hebben, neem dan contact met ons op.
14 Wat gebeurt er als mijn bestelling niet op tijd geleverd wordt?
Wij proberen uw bestelling altijd op tijd te leveren, maar door omstandigheden (zoals weer en verkeer) kan dit anders verlopen. Wij zullen u hier tijdig van op de hoogte brengen en uw bestelling alsnog z.s.m. leveren.