In de media

In de media

Makro Kerstpakketten in de media

Ieder jaar verschijnt Makro Kerstpakketten in verschillende landelijke en regionale media. Onderstaand vindt u de meest recente media-uitingen.

De Telegraaf (29 september 2022)
De marktomstandigheden zijn dit jaar ideaal voor het kerstpakket: een heel krappe arbeidsmarkt en medewerkers die zich zorgen maken over de energierekening en de kosten van de dagelijkse boodschappen. "Het kerstpakket is een boodschappenpakket geworden waarmee werkgevers hun werknemers een hart onder de riem steken. Geef je geen kerstpakket, dan kun je wel inpakken."

>> Lees artikel

NU.nl (8 december 2021)
De gemiddelde prijs van een kerstpakket ligt dit jaar hoger dan ooit tevoren en ook het aantal pakketten dat worden besteld, is ongekend hoog. Dat heeft voor een deel te maken met de coronacrisis, waardoor de kerstborrel weer niet doorgaat. Maar ook de krapte op de arbeidsmarkt zorgt voor meer en beter gevulde pakketten, zeggen marktleiders Makro Kerstpakketten en Sligro regen NU.nl.

>> Lees artikel 

De Volkskrant (19 december 2019)   
Een kartonnen doos met een stuk kaas en wat borrelnootjes is niet meer van deze tijd. De manier waarop personeel in de watten gelegd wordt in de kerstperiode is flink aan het veranderen. Is het gedaan met het traditionele kerstpakket? 

>> Lees artikel 

RTL Nieuws (13 december 2019)
We klagen graag over de inhoud, maar stiekem kijken we er ieder jaar weer reikhalznd naar uit: het kerstpakket. Waarom zijn we toch zo blij met een doos vol producten die soms jarenlang ongebruikt in de kast blijven staan? En heeft een bon hetzelfde effect als zo'n kneuterig pakket? 

>> Lees aritkel 

De Ondernemer (4 december 2019)
Kerstpakketten zijn onverminderd populair, de gemiddelde prijs stijgt en het 'uitreikmoment' is vaker 'een hele happening'. Voor werkgevers is dat een extra manier om waardering te tonen aan de medewerkers, zien kerstpakkettenleveranciers. 

>> lees artikel 

Het Parool (4 december 2019)
Kerstpakketten zijn onverminderd populair, de gemiddelde prijs stijgt en het 'uitreikmoment' is vaker 'een hele happening'. Voor werkgevers is dat een extra manier om waardering te tonen aan de medewerkers, zien kerstpakkettenleveranciers. 

>> Lees artikel

AD (4 december 2019)
Kerstpakketten zijn onverminderd populair, de gemiddelde prijs stijgt en het 'uitreikmoment' is vaker 'een hele happening'. Voor werkgevers is dat een extra manier om waardering te tonen aan de medewerkers, zien kerstpakkettenleveranciers. 

>> Lees artikel 

Marketing Tribune (19 november 2019)
Al ruim 50 jaar is Makro Kerstpaketten een marktleider op het gebied van eindejaarsgeschenken. 'Met kerstpakketten, sfeervolle kerstevents en online concepten helpt Makro werkgevers om medewerkers op bijzondere wijze te waarden', aldus de groothandel. Nu geleverd met een speciale stunt. 

>> Lees artikel 

Business Insider (16 november 2019)
Het is voor werknemers een blijk van waardering en een jaarlijks moment om naar uit te kijken: het kerstpakket. Maar waar kies je voor als bedrijf? Wij informeerde bij enkele grote partijen naar de trends van dit jaar. 

>> Lees artikel 

Metro Nieuws (14 november 2019)
Het kerstpakket is ieder jaar voor veel werkgevers de manier om hun waardering uit te spreken naar werknemers. Zo zal het traditionele kerstpakket met daarin onder meer ragout, borrelnootjes en Belgische chocolade, velen niet onbekend voorkomen. Wat dat betreft is er een verschuiving zichtbaar en wordt er steeds vaker gekozen voor een persoonlijke aanpak. Metro Nieuws sprak er 14 november over met Makro Kerstpakketten. 

>> Lees artikel
 
De Telegraaf (11 november 2019)
De Sint is nog niet eens in het land, maar veel werkgevers zijn nu al bezig met het kerstpakket. Het traditionele pakket blijft populair, maar wordt dit jaar opgeleukt met onder meer airfryers en augmented reality. Op 11 november bracht de redactie van Telegraaf een bezoek aan Makro Kerstpakketten. 

>> Lees artikel

Pwnet (4 november 2019)
Het is een echte Nederlandse traditie die razend populair blijft: eindejaarsgeschenken. Wat geven bedrijven dit jaar aan hun personeel? PW. vroeg het aan twee grote spelers op de kerstpakkettenmarkt. 

Lees artikel >>

Omroep Gelderland (10 oktober 2019)
Duiven is deze maanden het epicentrum van de Nederlandse kerstpakkettenindustrie. Bij groothandel Makro worden maar liefst anderhalf miljoen eindejaarsgeschenken verwerkt. Om die allemaal op tijd ingepakt te krijgen, is het aantal werknemers uitgebreid van 100 naar 400.

Lees artikel >>

Tubantia (27 juli 2019)
Ook al is het 40 graden, in de zomer is Makro Kerstpakketten al volop bezig met het samenstellen van kerstpakketten. Op 27 juli bracht de redactie van de Tubantia een bezoek aan onze Makro Kerstpakketten showroom in Hengelo en sprak onze showroom adviseurs over kerstpakketten op maat.

>> Lees artikel

RTV Oost (24 juli 2019)
Onze collega Gerrie Riphagen van showroom Hengelo sprak op 24 juli 2019 met Jaap Even van RTV Oost, over het samenstellen van kerstpakketten terwijl het buiten 40 graden is!



Qmusic ochtendshow (18 juli 2019)
Op 18 juli kwam Makro Kerstpakketten in de ochtendshow Q Music Nederland. Onze accountmanager Natasha Borgers deelde haar verhaal met Mattie en Marieke. ’s Middags kwam de Q-ice cream truck ook langs op ons hoofdkantoor in Duiven.



Informatie voor de pers

Op zoek naar informatie of contactmogelijkheden? Via onderstaande gegevens neemt u contact op met de marketingafdeling van Makro Kerstpakketten.
 
Per e-mail:
marketing@makrokerstpakketten.nl

Telefonisch:

Jacqueline Roest
Marketing Manager
+ 31 6 57 11 46 81