Ons hoofdkantoor

Ons hoofdkantoor

Ons kantoor in Duiven

Medewerkers van Makro Kerstpakketten krijgen vaak de vraag: ben je het hele jaar bezig met Kerst? Het antwoord is: ja! Liever gezegd, wij zijn het hele jaar bezig met waardering. Want wij willen de #1 waarderingsspecialist worden van Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor wordt er jaarrond hard gewerkt om werkgevers te helpen om hun personeel te waarderen met een uniek kerstgeschenk. Daarnaast zijn wij ook druk bezig met het innoveren van onze producten, diensten en processen. 

Op ons hoofdkantoor in Duiven vind je de volgende afdelingen: 

  • Inkoop
  • financiële administratie
  • logistiek & fulfilment
  • marketing
  • (key-)accountmanagement
  • commerciële binnendienst
  • sales support
  • klantenservice

Onze teams

  • Inkoop

    Onze inkopers werken elk jaar hard om een verrassend assortiment neer te zetten. Elk jaar gaan zij op zoek naar de meeste innovatie, leuke en lekkere producten, passend bij de laatste trends. Verder leggen onze inkopers leggen o.a. contacten met (nieuwe) leveranciers en zetten ze samenwerkingen op.

  • Financiële administratie

    De gehele financiële administratie managen, van A tot Z. Onze financiële administratie is verantwoordelijk voor transparante administrateive processen, klantfacturatie, verwerking van inkoopfacturen en de debiteuren- en crediteurenadministratie.

  • Logistiek & fulfillment

    Anderhalf miljoen kerstpakketten bij de juiste personen afleveren; best een klus! Ons team fulfilment & logistiek weet als geen ander wat hierbij komt kijken. Van het inpakken van onze kerstpakketten en het verzenden van al onze webshoporders tot het orderpicken van de cadeaus voor ons Online Keuze Cadeau.

  • Marketing

    Van webshop tot inrichting van onze showrooms en van brochures tot marktanalyse: ons marketingteam is van alle markten thuis! Het hele jaar rond zijn zij bezig onze producten en diensten door te ontwikkelen en op een innovatieve manier onder de aandacht te brengen bij onze doelgroep(en).

  • (Key-)accountmanagement

    Ons team van gedreven (key-)accountmanagers staat organisaties vanaf 1000 personen bij met een creatief advies op maat. Samen met onze klanten bedenken zij een uniek geschenk en regelen zij alles wat daarbij komt kijken. De klanten worden compleet ontzorgd!

  • Commerciële binnendienst

    Creatief, out-of-the-box en klantgericht: dat is onze commerciële binnendienst! Onze commerciële binnendienst ondersteunt de accountmanagers bij het bedenken en uitwerken van creatieve voorstellen en ideeën voor eindejaarsgeschenken.

  • Sales Support

    Het werk op onze sales support afdeling is erg veelzijdig: van het maken van Online Keuze Cadeau websites voor onze klanten, regelen van drukwerk tot aan het onderhouden van contacten met onze showroom adviseurs en de klant. Ook ondersteunt sales support de klantenservice.

  • Klantenservice

    Onze klantenservice staat klaar voor onze klanten! Zij beantwoorden alle vragen over bestellingen, voor,tijdens en na het kerstseizoen.. Zij handelen alle telefonische en online vragen af. Van elk klantcontact maakt de klantenservice een positief moment!

Het hele jaar bezig met Kerst? Een kijkje achter de schermen:

Benieuwd naar hoe wij ons voorbereiden op Kerst en welke rollen verschillende afdelingen hierbij spelen? Dit zie je in onderstaande video! 

Werkgeluk & -plezier

Wij helpen organisaties met het waarderen van personeel, maar de waardering van ons eigen personeel vinden wij net zo belangrijk. Daarom hebben wij een eigen personeelsvereniging (PVMK) en Team Hey, dat staat voor positieve energie in onze organisatie! 

PVMK

tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst 
tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst 

Team HEY

tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst 
tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst